GARANCE SNĚHU

Díky naší garanci sněhu vás nedostatek bílé nadílky ani obleva rozhodně nezaskočí.

Pořiďte si zimní dovolenou s jistotou lyžování. Garantujeme vám možnost zrušit pobyt bez jakýchkoli stornopoplatků v případě, že v lyžařském středisku nebude v daném období v provozu minimálně 50 % sjezdových tratí.
 

Jak získat garanci sněhu?

 
1. Vyberte si z více než 300 ubytovacích zařízení s ikonkou „garance sněhu“.

2. Pokud před vaší dovolenou nebudou dobré sněhové podmínky, informujte nás, že chcete uplatnit garanci sněhu.

3. Vaši žádost posoudíme a dáme vám vědět, zda máte na bezplatné zrušení zájezdu nárok.

Často kladené dotazy

Zjistěte více o podmínkách využití benefitu v často kladených dotazech.

Za jakých podmínek můžu bezplatně zrušit zájezd díky garanci sněhu?
Možnost zrušit zájezd nastává v případě, že v lyžařském středisku, ve kterém se nachází vybrané ubytování, nebude k rozhodnému dni reálný předpoklad (dle aktuální klimatické situace či na základě prohlášení provozovatele příslušných přepravních zařízení a sjezdových tratí) pro provoz minimálně 50 % délky sjezdových tratí. Nárok nelze uplatnit zpětně v případě, že důvodem omezení provozu pod rozhodnou hranici byl zásah vyšší moci, např. předem neočekávané extrémní klimatické jevy.
Co znamená pojem rozhodný den?
K jakým zájezdům se vztahuje garance sněhu?
Do kdy musím zájezd nejpozději zrušit?
Budete mě o možnosti uplatnit garanci sněhu sami informovat?
Kde si mám ověřit údaj o délce sjezdovek?
Mohou zájezd zrušit jen některé osoby z rodiny/skupiny?

Pojeďte s námi na hory

Mohlo by vás zajímat